prickigaronja

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2016

Med båda tassarna på marken

Av Annika o Ronja - 28 augusti 2016 16:20

Tisdags kl 10:40 så landade Ronja på svensk mark.  


Sedan väntade en bilresa på 7-8 timmar. En resa som gick helt utan problem. Inga problem att få in henne i bilen. Inga problem alls. ingen åksjuka, sa till nör hon ville rastas. Sov gjorde hon inte. Vilande, varrierande med nyfikenhet och betraktade livet utanför bilen.       


I Karlsborg var det intressant att betrackta bron då den var uppe. klockan 20.30 så hoppade den prickiga prinsessan ur bilen och genast påbörjade hon sin inspektion utav trädgården. Senare, husesyn. Allting (såklart) skulle kontrolleras


  På kvällen var det dags för lite kvällsgott innan det var dags att gå och sova...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika o Ronja - 30 april 2017 13:23

  Ronja här som har fått ordet att göra det första riktiga inlägget på bra länge. Jag har inte haft tid helt enkelt att posta något här på bloggen.   Mellan all träning, upptäcktsfärder, nyfikenhet så har det helt enkelt inte blivit av...   ...

Av Annika o Ronja - 30 april 2017 13:08

Det har varit väldigt tyst här... Vet det ,och är hemskt ledsen för tystnaden, men ska försöka bli ändring på det.   Ronja mår bra och lever livet.. mer poster kommer!   // Annika  ...

Av Annika o Ronja - 13 oktober 2016 07:49

Det har varit tyst här, jag vet.. men Ronja lever livet och har energi till tusen. Hon är en rolig och är en pigg liten prinsessa. och fruktansvärt slug. Tyvärr kanske för slug ibland.. Tiden har inte funnits helt enkelt till att uppdatera bloggen s...

Av Annika o Ronja - 30 augusti 2016 09:15

Hejsan alla prick-nyfikna vänner....              För nästan sju dagar sedan jag kom till mitt nya hem. Ett nytt varmt och gosigt hem...   Redan under min resa hem så fick jag beröm för att jag var så duktig. Det gick galant hörde jag. ...

Av Annika o Ronja - 5 augusti 2016 13:56

Hejsan kära besökare!   Denna sida har skapats för inte så länge sedan, och den har nu bara de senaste två dagarna börjat få form och den håller på att börja få ett färdigt utseende. Några direkta inlägg kommer inte att postas här ordentligt före...

Jag heter Ronja (Svea). Jag är från början spanjorska, men är nu svensk medborgare.... på denna blogg kan ni följa mitt nya liv och utveckling.

 

Denna text kommer uppdateras...

Nedräkning till Jag kom till Sverige...

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards