prickigaronja

Alla inlägg under oktober 2016

Av Annika o Ronja - 13 oktober 2016 07:49

Jag håller med räven! De är sura! Det har varit tyst här, jag vet.. men Ronja lever livet och har energi till tusen. Hon är en rolig och är en pigg liten prinsessa. och fruktansvärt slug. Tyvärr kanske för slug ibland.. Tiden har inte funnits helt enkelt till att uppdatera bloggen så mycket som det var tänkte att uppdatera bloggen då när jag startade upp den, men det är så när man har en tjej som Ronja... och det får hon mer än gärna göra....


Jag sitter väl inte konstigt? Man kan väl sitta hur man vill?Den här lilla damen har visat upp lite roliga sidor, bland annat har man upptäckt att hon kan sitta väldigt konstigt...Hon tycker det uppenbarligen är väldigt normal att sitta på rycken/korsryggen liksom.


Ronja ger en många glada skratt... en otrolig rolig hund.


Hon har dessutom kommer mycket mer till ro, här i sitt nya hem. 

Vaddå? Jag nyfiken? Det är jag väl inte?

Detta resulterar i att hon brukar säga till om hon hör något, men hon är en väldigt "lugn" och "tyst" hund när det gäller skall, eller morr. Hon är väldigt tystlåten. Det enda ljuden hon ger ifrån sig det är alla dessa "mår-gott-ljud". En annan sak man ser hon har börjar landa bra här det är också att hon är väldigt nyfiken av sig.  


  

Jag heter Ronja (Svea). Jag är från början spanjorska, men är nu svensk medborgare.... på denna blogg kan ni följa mitt nya liv och utveckling.

 

Denna text kommer uppdateras...

Nedräkning till Jag kom till Sverige...

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards