prickigaronja

Alla inlägg den 30 april 2017

Av Annika o Ronja - 30 april 2017 13:23

 

Ronja här som har fått ordet att göra det första riktiga inlägget på bra länge. Jag har inte haft tid helt enkelt att posta något här på bloggen.


Mellan all träning, upptäcktsfärder, nyfikenhet så har det helt enkelt inte blivit av...


Men sedan senaste inlägget och tills idag så sägs det att jag har gjort väldiga framsteg... Jag känner mig mer och mer hemma, jag har hela tomten och gården att härja på och det finns inget roligare än att springa runt och runt på gården och runt huset.....


   


Nu på våren så har jag några gånger upptäckt kusten.. jag är nyfiken på havet men, är reserverad fortfarande då det verkar vara sååå kallt... Det är inte som i Spanien.


 


Idag var det trädgårdsarbete som gällde, och självklart fick jag vara med och hjälpa till...

   


Både jag och matte ska försöka blir bättre på att posta här inne.


Nu avslutar jag detta med lite äldre bilder.

          



// Ronja



Av Annika o Ronja - 30 april 2017 13:08

Det har varit väldigt tyst här...

Vet det ,och är hemskt ledsen för tystnaden, men ska försöka bli ändring på det.


Ronja mår bra och lever livet.. mer poster kommer!


// Annika 

Tidigare månad - Senare månad

Jag heter Ronja (Svea). Jag är från början spanjorska, men är nu svensk medborgare.... på denna blogg kan ni följa mitt nya liv och utveckling.

 

Denna text kommer uppdateras...

Nedräkning till Jag kom till Sverige...

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards